Snödag/Söndag

Nu har jag bestämt mig för att sluta skjuta upp saker man måste göra. Jag hatar när det blir massa stök och stress, man degar ju ihop. Så nu ska jag inte skjuta upp! Nu ska jag bära ned madrassen! Den brukar vanligtvis ligga kvar en vecka eller två. Visst har jag dramatiskt liv förresten? En stor spänning om jag kommer orka bära ned den eller inte.. Vi får se hur det går...
     Apropå saker man måste göra, så blev hela min söndag uppbokad. Mycket märkligt, det har jag ju bestämt ska vara en görofri dag. Har iallafall skrivit protokoll för matchen mellan Härnösand-Vansbro. Faan, dom vann! Fast Ania blev glad iallafall. Sen fick vi väldans bråttom att knäppa sista bilden till Esvn, men nu är det gjort och brudarna har åkt hem. Nu skall jag gå till Ica för att handla lite grejjer tills imorrn. Efter det kommer fritiof hit för att repa,

JUSTE! Nu på lördag den 22 nov kl 13.00 Ska jag och Frida spela på café Samba (bibblo) och du, vem du än är, ska också vara där och ta del av mysstämningen!

Jag har bytt resebolag inför Usa förresten, nu blir det Explorius! De papprena måste jag fylla i idag också..
 Tjingeling så länge!  Nu ska jag knirrknarra mina skor genom det ljuvliga snölandskapet upp till Ica. Mössa på! :D

Mys med vinter och alldelles lagomt mycket att göra ^^.

Kommentarer
Postat av: emma

åh jag vill kollla på er när ni spela :o =)!!!! , åh kommer sakna dig när du är borta =(

2008-11-21 @ 22:51:06
URL: http://emkupari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0