När världen kanske inte ler mot mig, men jag ler mot den.

Den här dagen har varit så bra! Kylan utanför berör mig inte, det är som om jag går omkring med en värme inom mig hela tiden. Kan ju bero på allt kaffe, men jag är ganska säker på att det är att jag känner mig så säker, så trygg. Mina vänner är helt underbara, vettiga och asflummiga på samma gång, en fin kombination ^^.
      Jag har hittat en helt ny sida av mig själv, en sida som vågar be om hjälp när det är jobbigt. Jag har aldrig fattat att det finns folk som ställer upp då, och vill ställa upp. Spelar ingen roll om det är plugget eller att man känner sig deppig, My friends rocks! Så ja, det är där jag hämtar värme i vintermörkret. Inte att det har hänt något speciellt just nu, men har tagit min tid att fundera varför jag mår så bra :). Annars funderar jag bara varför jag mår som jag mår när jag mår dåligt, och det är inte kul. Det var nog dagens fundering! Puss på er :*

Började dagen med att se ett avsnitt gossip girl, en fin start på dagen. Sov som en katt på bussen, så skönt när det är mörkt ute och jag äntligen fattat hur man fäller ned ryggstödet ^^'. Sen har det flummats runt på skolan. Olivia och jag har diskuterat disneymusik, ett ämne vi bara inte kan släppa eller sluta sjunga.  Ja, Hela dagen har vi asrolig, blev jättestolt när teatrarna visade upp sina pjäser, fick lust att skrika "Det där är mina Ania!". Alla är typ asgrymma :D

Plugget på biblioteket med Thomas, Dario och Ania gick ju sådär.. Men det var ganska soft ändå, jag gillar bibblan ^^.
Ahh, Klockjävel! Måste fylla i Application nu. Hare bra så länge!

 
 Ni måste ju få se min stora kärlek, skorna! Still going white!


 Haha, Thomas! Bästa pentrylappen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0