Första adventshelgen.

Alla är försvunna! Gick till blackboxen för att läsa Holes, och när jag kom tillbaka var det tomt.. Så sitter nu ensam i kära arbetsrummet. Fast det gör inte så mycket. Har bra musik, Internet är inte så segt, Utsikt över den gnistrande snön och ja, inte så pjåkigt. Har inte ens ont i ryggen.
     Den här helgen kommer bli chill, filmkväll idag hos Matilda med typ halva klassen. Disney blandat med flummigheter och konstiga brädspel. Fast först ska jag, Ania och Olivia dra ned till Subway. Att äta på Subway är ungefär lika vanligt i Sundsvall som det är att bessa hem i Härnösand, så ska idag försökta ta del av deras kultur. Sen på söndag blir det nog med  Ina och Adam ala stada, och hjälpa till på tomtarnas café med Alinan. Tusingen, måste göra mer knäck. Det får bli imorgon. Ja, det var min helg, fast skulle vilja få in att träffa wesse också.. Jag är nog en sån, som vill ha och göra allt innan jag är nöjd.
     Idag upptäckte jag en sida av Dario som jag inte visste fanns. Han är superteknisk! Han hjälpte mig med kopiatorn och fick med några klick här och där den att kopiera båda sidor och häfta ihop dom, jag visste inte ens att maskinprylen kunde det. Haha, jag blev iallafall väldigt imponerad :)

Nu ska jag gå till maten och äta alldelles ENSAM! Fast hittar nog någon på vägen, men ändå, man kan ju gnälla lite iaf, för sakens skull.

 

Gammbilder, de enda som finns på denna dator! Moi et Olivia.
(1, det enda som kan få mig att framstå lite vig iaf)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0