Trött,tråkig och gnällig.

Usch. Hela dagen har varit panik stress och dåligt samvete på att jag är så sjukt dålig på att planera! Tänker inte gnälla om vad, har fan gjort det heeeela dan. Blir inte bättre av att jag känt mig värdelös och tråkig hela dan också. Min energi för att vara social och hitta på saker verkar ha blåst bort, och resultatet blir att jag känner mig ensam och obehövd, och ja, tråkig.
     Har blivit extremt egocentrisk också har jag märkt, när någon väl pratar med mig så dränker jag dem i mina egna bekymmer. Hjääälp! När blev jag sån!? Får trösta mig själv med att vara medveten om det är första steget till förbättring.

Blev iallafall på hyfsat gott humör igen när bästaste Ania ringde, hon gör världen så rosa och fluffig på nått sätt ^^.
Fler saker på plussidan är att jag ska få en bärbardator :D:D som är bättre än den här, så då kan jag spela wow igen! Tjooopidoolala!

Jag ska få spela match med A-laget i sätra också, det är ännu mera yeeey!

Vilket får mig att inse, att om jag inte varit så stressad och trött idag, så skulle denna dag varit tipptopp. Funderar skarpt på att följa skolsköterskan råd och hoppa av en aktivitet, så jag inte stressar ihjäl mig. Hejdå ridning..? :/
Men det är nog värt det, måste få tid att andas också.

Nu skall här nötas ned fingrarna mot gitarren, och plugga grammatikhelvetet!

I know you love me, XOXO Stressed girl.

Kommentarer
Postat av: Fia

hallå, du kan ju prata med mig eller skrika på mig om du mår dåligt ^^ så kan vi liksom dela (:

Hoppa av en aktivitet låter smart. Annars kommer du få platt näsa och svart hår ^^

2008-11-05 @ 21:57:26
URL: http://guldfisk456.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0