Tapper lingonrisplockare.

Det tog oss tre timmar att spela in de två grundspåren till Dear Mr president. Haha, men nu har vi iallafall en början till en demo. Jocke's studio är ju jättemysig, stormtrivdes där. Gammaldagsa mattor på både väggar och tak, julbelysning och en massa knappar överallt. Kul att spela in också med fnitterFrida ^^.
    När  jag kom hem sen insåg jag att jag hade massa kvar att göra, som jag skrev innan. Det gjorde mig på pisshumör, förlåt kära föräldrar som måste råka ut för det. Det slutade med att jag struntade i engelskan och tittade på Vänner istället.. Men lingonriset blev plockat iallfall, fyfan att vi skjutit upp det så mkt. Mörkt, kallt, och två påsar måste fyllas. Men det gick ju, tur att det var bra sällskap :)
    Nu borde man kanske passa på att sova, men tror det blir ett avsnitt Vänner. Borde kanske börja på något nytt.. några förslag? Scrubs s2 kanske, hm. Eller Family guy. Något roligt iaf :D

PÅ LÖRDAG SLÄPPS DEN SVENSKA UTLAGAN AV BRISINGR!  :D :D
fyfan vad jag kommer lusläsa sen.


 lingonrisplockarn Alina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0