Romeo och Julia kören, barbiedockor och protokollskriveri.

Den här veckan har varit såå seg! Och depp! Höstdeppig.

Idag fick vi iaf på skolan se Romeo och Julia kören, läskigt bra! Humöret blev riktigt glatt igen, det behövdes, jag gillar att skratta :) Olivia och jag gjorde faktiskt klart låten sen på musikdator, tack gud.

Den här helgen blir galet upptagen! Imorgon måste jag städa som en tok, sen kommer Olivia och Ania. Då blir det fotografering av barbiedockor och kladdkaksbak ^^. Troligtvis lite allmänt flumm också, men ska försöka få fotograferingen gjord. På söndag skall man skriva protokoll då Härnösand möter Vansbro. Hoppas Ania får spela i Vansbro, skulle vara askul att se henne spela! Sen blir det återigen fotografering av barbiedockor X).
Borde plocka lingonris också.. menmen, det får bli nån annan gång.

Skriver som en stressad kratta, men det blir så. Nu ska jag dra till Adam, hare bäst! :D


Kommentarer
Postat av: Fia

hahaha. lingonriset lät lagom random!

2008-11-14 @ 23:34:06
URL: http://guldfisk456.blogg.se/
Postat av: emma

Nice blogg du! :D

2008-11-15 @ 20:15:04
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0