Papper papper..

Shiiet! Jag har inte tid för att blogga nuförtiden... Den blir nog lite avstängd under en tid, besökare hänvisas till Bilddagboken!

Men, måste ju dokumentera lite om det här utbytestuderandet. Idag har jag grävt fram brevet jag fick för ett tag sen, måste visst fylla i lite papper innan intervjun på måndag. Så nu har jag fyllt i ett fint papper som visar mitt namn och att  jag varken har ätstörningar eller röker.
        En bild ville dom ha också, bra tajming att skolfotona precis kommit! "Det är viktigt att du ler, ser glad och trevlig ut på kortet". Haha gud, det låter som om de vill att man ska vara så perfekt som möjligt. Mami tkte också att jag borde ta en annan bild för att ett linne kan se för lättklätt ut :s. Det kändes för överdrivet, om de är några värdsfamiljer som tkr jag ser horig ut pga av att jag har linne på mig så vill jag nog inte ha dem som värdsfamilj :o.

På måndag blir det intervju! Är inte speciellt nervös, men det kanske kommer. Hoppas jag ger bra intryck :)


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Neh, men jag och Caro var ju till Malta i sommras och innan det så

hade vi bunkrat upp med massor av språkresekataloger :)

2008-11-05 @ 08:53:24
URL: http://mimmikristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0