Dansa kan jag inte, men jag kan låtsas.

Ännu en dag då jag sitter övertid på skolan, det går väl så när man skjuter upp allt som jag gör.. Fan. Borde sluta haka upp mig på mitt dåliga organisation sinne, men det är ju helt otroligt hur mycket jag får att göra som kommer från ingenstans!
Eller någonstans måste det ju komma ifrån.. Nu släpper vi det ämnet tycket jag :)

Har just kommit tillbaka från dansen vi har på idrotten nu. Jag har vanligtvis gympa med nv1b (eller är det a?), men idag var det gemensamt med sp1 också. Helvetiskt mycket folk i våra lilla gympa sal! Det blev varmt.. Men måste erkänna att det var roligt ^^. Väldigt konstiga danser, skutta runt i armkrok och ja, skutta runt. En del bugg också, det såg asroligt ut. Instruktören glömde att visa hur killarna skulle gå, så alla pojkar härmade tjejerna. Ni kan ju tänka er själv. Jag blev iallafall mer fnissig än självaste Frida! Självklart kan jag inte hålla tyst också, utan sa till Vet-inte-vad-han-heter (låt oss säga nisse) om hur han ska gå, besserwisser som jag är. Senare frågade Nisse mig om hur man gör en snurr. Inte fan vet jag! :o
- Kan man inte ska man vara tyst och sluta leka besserwisser, något jag inte verkar kunna lära mig.
    Det var iallafall asroligt som sagt, blir likadant nästa vecka! Jag gillar dans :)

Men nu borde jag göra Powerpointen till engelska redovisningen på onsdag.. Ni kan få ett smakprov på en av bilderna.
Det är på en franska balett trupp som inte har någonstans att ta vägen då deras lokal har brunnit ned.
(Nu när vi ändå pratar om dans)


Another Ekkin Production!

Kommentarer
Postat av: Fia

sv: hah tack tror jag ^^ eller är det bara ett trix för att få många julklappar? ;)

2008-11-24 @ 16:37:27
URL: http://guldfisk456.blogg.se/
Postat av: wesse

men dom har sjuuuuukligt snygga kläder så det finns inte! (A) helgen kommer bli super!: D

2008-11-24 @ 19:22:34
URL: http://elinwessbladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0