Bye bye horses.

Jag skriver ganska ofta nu förtiden. Tänk vad mycket tid man får när bilddagboken vägrar funka!
    Bara därför får jag hjärnsläpp om vad jag ska skriva. Lika bra det, borde plugga engelska och gå och lägga mig tidigt för en gång skull.

Jag saknar Islandshästarna. Att bara få släppa att man måste vara duktig och göra rätt, att få rejsa runt med Alina, Jenny x2 och Annie på alla busiga hårmonster. Jag saknar Jonas fina Cowboy imitation i utsträckt galopp upp för långbacken. Ridningen nu är väl bra och så, men jag är ingen dressyrmänniska, allt går ju ut på att vara duktig. Jag kan fan inte ens trava ordentligt X). Men jag vill ändå inte sluta rida, kommer sakna hästarna och stallet som döden själv. Hm, men nånting måste man ju ta bort. Får väl köpa en gammal travare när jag är pansionär att lufsa runt i skogen med ^^.

 
1, Geisli våren 06 & Lottan i Grätnäs sommaren 06.

Och ja, jag är besatt av att ladda upp bilder ^^'



Kommentarer
Postat av: jenkiizzz

jag saknar dom med, varje dag.

VILL TRÄFFA TILL DOM SMÅ LURVBOLLARNA!<3

2008-11-24 @ 22:06:38
URL: http://jennsyy.blogg.se/
Postat av: Fia

Du kan ju faktiskt följa med mig till stallet ändå ;)

2008-11-25 @ 20:23:26
URL: http://guldfisk456.blogg.se/
Postat av: emma

Träffa mig snaart! får panik över att du åker ifrån mig, mys på fik someday (: ?

2008-11-26 @ 08:11:35
URL: http://emkupari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0