Bilderna från Eos!

Vaknade imorse med solen i ögonen, hade glömt ställa väckarklockan... Men gud så skönt det var! Messade Olivia att jag skulle missa förmiddagspasset, och fick då höra att det var inställt. Jag har ett undermedvetet flyt! Helt underbart att bara kunna ta det lugnt. 
     Borde egentligen försöka hitta information om Big Bang till Artikeluppgiften nu,  men kom på att jag måste ju ladda upp bilderna jag och Oliv gjorde till Estetiska orientering projektet nu när jag sitter vid rätt dator. Enjoy!
(Alla hade fått samma titlar, sen skulle man jobba två och två med att göra bilder till titlarna)

 
"Lika barn leker bäst"
 
                                                

"Oväntat besök".


"Kärleken övervinner allt"


"Med dunder och brak"
(min älskade leksaksmotorcykel ffs! :D)


"Borta bra men hemma bäst"


Kommentarer
Postat av: ina

hahah faan vad fräna:D

2008-11-21 @ 09:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0