bal dax!

om en och en halv timme kommer Anders hämta mig och skjussa mig till balen, oj oj!
att det redan har blivit bal, känns som igår man såg förra årets nior ha det, och man dreglade som tusingen över alla vackra klänningar och sånt. nu är man stor själv :D

idag har allt gått så rätt! 
någon från kommunen ringde och frågade om jag ville ha ett sommarjobb på
en sommarlägergård. YES! barn överallt, precis i min smak :D

och mamma hade köpt en superfin matchande väska till klänningen ikväll, puss på henne :)
och frissan har fixat min håruppsättning, så nu ser jag ut som om jag ska ut på någon röd matta (;
och allt är så wiie! det har till och med slutat regna, så nu kan jag åka cab ned till balen.

världen älskar mig! och jag älskar den tillbax!
båsa tkte jag var lik cameron diaz!
jag håller på sprudla sönder av lycka, WIHIHIHIOOO!


(datumet står fel eftersom jag hittade detta inlägg på utkast. hoppsan, lika bra man kastar ut det)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0