veckodag, vad är det? sommarlov ffs.

juste fan, bloggen.
skulle ju faktiskt engagera mig i det här igen. tappade bort mig lite, som vanligt.
Ahja, kan ju skylla på att jag, trots det välkända "göra ingenting hela dagarna"-lovet, haft ganska mycket för mig :)
Vilket jag själv tycker är lite av en prestation från min sida, då jag vanligtvis faller ihop i en hög av lathet och prestationsångest. Men den högen motarbetar vi. 

Okej, så mycket har jag kanske inte gjort, men det känns bra att skylla på det.

Vafan har jag då gjort då? Jag har tränat på smitta som tok, vilket min rygg demonstrerar hejvilt emot. Men det struntar vi i :) Jag har även varit några turer till Grätnäs och Sundsvall, (bilsovning <3) , samt försökt att få upp mina tecknar-skills igen, De har hängt vid dödens rand ett tag nu :o.
     Ahjuste, gitarren dammade ju igen ett tag där, men nu har den börjat slita på fingrarna igen =D.

Jadu, och i helgen blir det stadsfest, och sista juli är det dags för Urkultan!
annars fortsätter väl mitt liv i samma bana som ovan, tills skolstarten den 25e Augusti.

Vilken fin sammanfattning av sommarlovet ^^
dock så håller jag på drivas till vanvett av att allt är så förutsägbart. lite händelser och drama skulle jag må bra av :)

och se, klockan är snart två! Duktigt! måste vända på dygnet lite ^^'
fast nu sovs det, min säng är underbar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0