A smile that explodes, I could never understand

Så typiskt. Hade tagit kort för en gång skull, så tänkte ju lägga in lite bilder :o men det går inte så.. äschans. 
        
Idag fick man inte sova mycket.. 5h bestämt, vilket är oroväckande aslite för min del. Åkte till Timrå för att se syster tävla med Atlet och Mia med Radon och lite annat folk. Värme överallt! Men kul att få se iallafall, inte alltid jag ids ^^. Jag älskar att sova i bilar. Sover så otroligt underbart :) fast min nacke hatar mig för det. Ahja, hade faktiskt inget val, sömn är en stor del av mitt liv :o
         På kvällen åkte man ut till stallarna med folk, det var askul ^^ Vatten i nesan dock! men sånt överlever man :)
Det var chilla människor, svårt att ha tråkigt lixxom.  Jag gillar den här dagen, fler sådana :D




Ni får en handmade by Ekkin ist för äkta vara, inte så pjåkigt :D  Visst liknar den lite "Ina på grönbete"?
Men nu är det dags för vänner, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: ina

haha ATT den liknar inabilden:D snyyggt. tack för igår btw:D

2008-07-27 @ 14:39:57
URL: http://iiiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0