Isolerad ungjävel det där.

Jag är så otroligt duktig. och stolt (a).  Just raderat världens depp inlägg. Okej, jag mår fortf skit. Men det gör jag ju alltid på kvällen, när tankarna jagar ifatt en.
         Har lovat mig själv att aldrig skjuta undan det jag deppar över, men jag behöver ju faktiskt inte älta i det. Så nu ska jag bara lyssna på hög deppmusik och hoppas att det går över. Vilket det kmr göra. (omg, applåder tack)

..Varit hemma hela dan..fast lyckades faktiskt springa imorse. Har för första gången fått ihop mer än 100g i bpn... haha. Och lvlat 2 lvlar, vilket faktiskt är ovanligt neardigt av mig. Och ja, jag skulle ju lära mig bli lite mer social, men tror jag är född självständig. Självständig låter bättre än ensam. Indeed.  Jag plågas ju inte? Lite lögn kanske.
Känner att jag tynar bort från omvärlden. Det känns... inte bra alls. 

Huäää, nu fastnade jag nästan igen.
         Imorgon blir det stadsfest med Inis! fyfan vad chill :D träffa folk! träffa Ina! brudn är chill :) Nu när jag inte träffat andra människor än min familj på ett tag så kmr jag oundvikligen ha fettkul. Den som hindrar det  får stryk. 
         På lördag kommer Wesse hem igen! Äntligen, jag går ju under snart förfan. Och Sandra kommer upp! Wihiho, bättre töser får man söka duktigt efter. Saknas bara Emma, ha så bra på campingen. Svikare (;  

Skärp dig nu elin, och gå och lägg dig för fan, och sluta svär, för tusingens järnspikar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0