sorgligt, ack så patetiskt.

hm, jag har upptäckt ett mindre charmerande personlighetsdrag hos mig själv.
jag oroar mig jämt för vad andra tycker.
Vilket är lite mysko, eftersom jag alltid har njutit av att jag aldrig brytt mig om sånt.
men så var det inte, så kanske det aldrig varit. känns konstigt att jag kommer på det nu också ;o
motarbetning!
      Jag skulle kunna fördjupa mig i ämnet, men det överlåter vi till den mer privata dagboken ist,
annars blir det tok för mycket...
 
Idag har ännu en slapp dag gått, vaknat sent, gjort inget särskilt som vanligt.. solat lite (:
bakat scones, blev fyra gånger för mkt, kan inte läsa recept så bra O.o
 Det är så jävla skönt med sommar. önskar bara att jag kunde njuta av det mer,
få bort mina tvångstankar om allt jag borde bli bättre på och göra bättre.
hualigen, och nu sitter jag inne i mitt mörka rum framför datorn, vad är detta :o
ut i solen och fly ned i boken, flyr ofta från mig själv jag.

och det är lite ensamt.. fast har väl valt det själv antar jag >< 
kan man få välja om? wesse kom hem? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0