-some days I feel like laughing

Hallå! :D Jag mår så underbart underbart idag ^^ Har fått bort tankarna om att man måste göra något viktigt. Inte för att jag gör något sådant, men nu är mitt ingenting-görande ganska acceptabelt.
    Idag när fius och jag åkte in till smitta för att ta ett snabbdopp slog nästan bilen en kullerbytta av chock :o  
Tror 99% av härntas befolkning var där, herre min jävel. och då var ändå klockan tre.
 Det och ätit gul vattenmelon, som det enligt mami var hemskt överpris på, solat och somnat på baksidan och tittat på ännu en säsong av vänner har jag gjort idag. Mihi^^' .
   Ikväll ska jag nog bygga ett berg av kuddar och filtar att borra ned mig i och se på 'mitt stora feta grekiska bröllop',
eller 'fyra bröllop och en begravning'.

 Ledighet. gud vad skönt det är.



<3 <3 <3

OCH 6 DAR KVAR TILL URKULT! ( räknade fel förut)


Kommentarer
Postat av: emma!

ÅÅÅÅHÅÅÅ nera nu^^

2008-07-29 @ 21:09:23
URL: http://emkupari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0