slut på stadsfest.

Haha.. jaru.  stadsfesten igår vart inte precis som i fredags, men ganska najs ändå (:. Var lite sövd och banden var väl sisådär. Men träffade många trevliga iaf (wesse ffs, välkommen hem) och Fius och jag hann dansa järnet till Nordman, sen ville benen inte vara kvar längre. Utslitna flickor, ujuj.
 Vi drog iallafall till matverkstan ( woho, ingen kö<3) och sen hem till mia. Den sängen var guld värd kan jag ju säga.
Efter att vi klivit upp imorse (fia för andra gången, syndom) , skrämdes jag av min egen spegelbild, och sen cyklade vi hem igenom den tomma staden. Tror minsann halva härnösandsbefolkning är bakfull idag.
 
Jadu, nu sitter man här lite halvsleten och häller i sig kaffe. Chilla hela daaagen, och träning ikväll.

Jag älskar söndagar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0