hold your own, know your name, go your own way...la la.

Fan vad jag älskar min familj! Den är typ guld.
       Ikväll när papi kom hem så visade det sig att han köpt rollercoaster tycoon 3 till mig, haha. Nu har jag kanske något att fördriva min tid med, tack pappsen :D senare satt vi hela familjen på altanen med smattrande regn mot taket och infra värme på fullgång, fikade och pratade om ditt och datt :)  otroligt mysigt, börjar vänja mig vid att tare lugnt ^^

Imorgon blir det väl en till dag där man gör inget särskilt.
Haha, att jag ens har tid att blogga två ggr på samma dag visar ju hur mkt jag har att göra nuförtiden.

Ahja, kanske springer en runda och sen så ska man väl slipa på chillar-skillzzen.
Hoppas det regnar, så man kan spela tycoon och wow utan dåligt samvete ^^'
fast.. har ont i rumpan av allt datasittande.. hej jag är patetisk :)
man kanske ska skaffa ett liv imorgon :o tål att tänkas på.. troligen inte, tok för lat.

Gah, mina fötter kommer bli bortkliade! Åk aldrig till Aspnäs, man blir misshandlad av monstermygg O.o

Sängen lockar! Gnatten! Hoppas en drake kommer och hämtar mig inatt, och tar mig till
Middle-earth, Sex hertigdömen eller Alagaëisa <3 eller en blandning wtf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0