krav på rubrik ger min hjärna kortslutning.

Datorn laggar järnet. Blir så ledsen :(
Känner mig allmänt huäää. Men dagen har inte varit så dålig iallafall. Chillat med solen <3 
Annars har jag huntat mobiler, men antingen är de asfula med bra kamera, eller snygga och helt värdelösa. Så noll på den fronten.
      Dagens insats var väl att dricka två mcdonalds milkshakes på raken. Vi fick dem på köpet, och jag var visst den enda som gillarom. Mådde ju inte helt fabulous sen. Har tittat på vänner hela dagen också. Mitt liv är extremt erfarenhetsgivande och meningsfullt.
      Ahja.. Just kommit hem från jenkan, där jag med blotta närvaron fick henne att börja röra om i sina prylar. "Städa" kallade hon det visst. Haha, men trevligt att se tösen, hon är visst mer inneboende än jag.

Känner mig otroligt självkritisk ikväll. så lika bra jag slutar skriva innan jag kommer för mycket in på det. todiloo!







Kommentarer
Postat av: jenkiizzz

todiloo<3

2008-07-25 @ 09:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0