Ännu en dag!.. ahjust.

Äntligen har man tagit sig ut till smitta för att träna. Dock så startade inte moppen, tur att man har syster med körkort ^^ Träningen var lite oseriöst, minst sagt. Men fettkul! Haha, sköna brudar det där. Vi sprang t o m ner i vattnet, alla för utom Maja, för hon är landsköldpadda :)

Annars har jag idag städat som tok! Vilket i mitt fall är typ, dammsugat :) Men ganska impressive ändå. Allt annat jag gjort idag gör jag ju varje dag nuförtiden, så orkar inte ens rabbla upp det. Fast jag surfade faktiskt runt efter en ny mobil imorse! I typ fem min, sen blev det tråkigt. Jakten pågår fortf, fast kanske borde pallra mig ned till stan och prata med någon smart människa i en mobilisk affär. Ahja.. den dagen kommer väl.
         Nu har jag just kommit hem och bytt om till torra myskläder, nallat åt mig lite choklad och ska strax se friends ^^
borde gå och hämta mjölk också, lite jättesugen man blev <:

  

URK FESTIVAL OM EN VECKA FFS :D ses där? ;;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0