Tisdag, de frusna själarnas morgon.

Ännu en tidig morgon, bara tre stycken kvar!
och jag har kommit fram till att jag är djävulska lat. Jobbet jag har är inte det minsta ansträngande,
ändå känns det som en plåga att dra sig dit.  tiden går så otroligt långsamt där.. och jag är alltid trött.
          Måste börja sova ordentligt kanske. I natt sov jag inte bra, drömde hur mycket som helst.
huäää. iiinte sova nu.

Får väl försöka fokusera på att det är träning efter jobbet, vilket är fettroligt ^^

hm,, ska hälla i mig lite kaffe nu så jag överlever dagen, och läsa eragon <3
och kanske får fördriva ingenting-görandet på jobbet med att klura på vad drömmen betydde..
och kanske till och med försöka vara social med barnen. hejja!

Det är nog dags att vakna nu tro.


Kommentarer
Postat av: wesse

fan vad najs att du bloggar igen!:D

2008-07-01 @ 15:56:52
URL: http://elinwessbladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0