mm, söndag igen <3

Söndagar, mums. Fast på sommaren känns dom likadana som alla andra dagar, men det är ändå
'Söndag ; dagen utan krav'  

Vaknade dock upp imorse med värsta Ohnej känslan. Hade lust att bara gömma mig i kudden och kasta bort min dag. Vettefan vad det anfallet komifrån, eller lite kanske.. Men det gick över som tur var.. pju.
      Dagen flöt ju på ganska bra, springa, klippa gräset, friends, bada, Xmen, ...strömavbrott? Åska! blev först lite förtvivlad och rädd för mig själv för att jag helt plötsligt inte hade något att göra när datorn var borta. Men det var ju riktigt mysigt ändå, sitta och plinka på gitarren och "oooh"a åt blixtarna. Mihi, det kan gärna åska mer tack! Mobben laddade dock ur när jag pratade med wesse, och sen när den funkade så sov den jäveln :(

Imorgon blir det Jenny och Jennie, fettnajs! och nu är jag trött, tjohosan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0