Spelgalen

Sitter och lyssnar på Nickelback. Det är omöjligt att lyssna på deras album All the right reasons utan att tänka på gamla goda Wow-tiden. När Alina och jag sprang omkring i Westfall och blev aldrig över lvl 20, för vi gjorde ny characters hela tiden, och hade nickelback loopad på Mp. Det var fina tider, trivsamt lixxom. Alla ni tänker säkert "GEEKYYYY!" Men hallå, vi hade ju asroligt :D. Satt och flummade i Skype också (Vi är för otekniska för ventrilo). Buhuhu, jag saknar :(.
Ibland kom jens också och stajlade med sin lvl 60 (gammalt tillbaka, det var högsta lvln då).

Shiet, jag klarar mig inte utan OnlineRoleplayinggames. Det var inte rätta ordet, men ni förstår vad jag menar. På jullovet ska accet köras igång igen! Tills dess spelar jag Maple story <3. Haha, det ger en hel del fina minnen det också.

Egentligen är det massor annat jag måste göra tror jag, men vi struntar i det. Har nu tagit världens längsta dusch, tagit på mig en av pappas bomullskjortor och laddat upp med mandariner. Idag lämnar jag inte datorn, här ska maaaplas! Fast ska ju iväg ikväll och se kära jenkans dansuppvisning. Det är ju rätt så najs trots allt.

Världen förändras, jag förändras, folk förändras, men en del av mig kommer ändå alltid vara en patetisk spelnörd.
-So long darlings!


Kommentarer
Postat av: emma

min lilla spelnerd =)

2008-12-07 @ 18:24:03
URL: http://emkupari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0