Som vanligt.

Vettigt att säga.. orkar inte. Jag fryser och saknar mina hsandsvänner.  När jag fick se dem i söndags i fem sekunder insåg jag hur få gånger och längesen det var. Men det är väl sånt man får ta, jag valde ju att gå i Sundsvall av egen vilja.

Dagen förövrigt har väl varit som de flesta dagar. På skolan har det lekts Sailor Moon fanatiker (okej, inget vi är varje dag kanske) och alla har skyllt allt otrevligt man säger, på att det är måndag, som vanligt. Ania skyller iofs alltid på veckodagen, spelar ingen roll vilken det är. Men hon är ju spec, Haha :D.

Kom hem halv fem vilket är hyfsat tidigt och tog den tiden till varo genom att sitta vid datorn.. Inget nytt där, bra elin.

Jag är lite halvle, det kanske märks. Lite less på mig själv faktiskt, jag är så förutsägbar. Nu skall man se första avsnittet av julkalendern, det kanske piggar upp en :) Sen ridning som vanligt.


Emma! Låt oss surra sönder bland kuddarna på Barista, på Onsdag? Det var ett tag sen  :)

Ha en bra dag folk, det är ju trots allt december nu.


Kommentarer
Postat av: iinaa

ja jag känner lite samma om dedär första:/

2008-12-02 @ 08:14:56
Postat av: emma

jamen vi kör på de bruden!

2008-12-02 @ 18:33:11
URL: http://emkupari.blogg.se/
Postat av: johany

Sorry Elin:(

Kanske startar en ny, det får vi la se:)

2008-12-03 @ 20:11:10
URL: http://johannawallberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha nee jag har rätt:_D

jaa det borde vi:D

2008-12-05 @ 09:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0