Nu är det jul här i vårt hus

Det är så otroligt mysigt här, hela familjen är hemma. Granen är pyntad, knäcken är kokt, julgodiset är färdigkletad och klapparna är fint inslagna under granen. Jag sitter hemma och myser hela dagarna! Resten av familjen också, haha. Fia fick ett städmani anfall idag, så det är ganska fint också. Mami och Fius har lekt med nya bärbara telefonerna som man kan ringa till sig själv med, och jag har mest suttit i en filt framför granen. Ätit choklad och lyssnat på Tomtekasettband. Pappa håller på med något mysko på övervåningen, fick ha filt över huvudet när jag skulle gå förbi till mitt rum. Hm.. Vad pysslar han med?

Jag har inga måste-göra grejjer, det är så skönt. Har postat sista Utbytesstudent papprena, så det är också äntligen gjort. Nu ska jag väl titta på film, baka pepparkakor och julrimma lite. Det finns nog ingen bättre tid på året än julen, mihi.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0