Julpirrigt

Det pirrar i mina fingrar! Tänk att det snart är jul! Vart skall alla fira? Själv håller man på att packa väskan till underbara Grätnäs, dah vinterland. Det blir typ, långkalsonger, mjukiskläder samt julklänning, hehe. För en gång skull är det ju faktiskt SNÖ ute, så det blir Skoter i några dagar. Sweet. Sen har man ju sett alla julklappar, och jag har ingen aning om vad det är i dem, för en gång skull. Sweet!

Måste ju passa på att hälsa God Jul, eftersom jag mitt dumhuvud har glömt ladda mobilen. 10kr kvar... Lyckat.

Imorgon far man alltså ut i ingenstans, pyntar plastgranen, spelar överdrivet mycket kort och annat. Snömular Emma kanske? Mycket möjligt. Måste ju kasta ned Papi i någon snöhög också, det slutar troligtvis tvärtom.

HA EN HERRE JISTANES UNDERBAR JUL! Och vi ses väl dagarna som är kvar på Jullovet? Jag känner mig social igen, och jag saknar mina vänner! PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0