Hug Hugh Jackman

Gud, han är överallt nu! Gör inte mig något, Hugh Jackman är mannen. Verkar som om världen insett det nu.
Såg han första gången i Kate & Leopold tror jag, men tyckte inte han var så märkvärdig då. I Van Helsing däremot, då la man namnet på minnet! Skön snubbe, om jag skulle spela in en film skulle han lätt vara på önskelistan. Van Helsing var hans första film som huvudrollsinnehavare, och vet ni...
WOLVERINE FILMEN HAR KOMMIT!!! Vilket blir hans andra huvudrollsfilm, tror jag, inte säker, strunt samma :D. Jag och Olivia måste se :D:D. Hon kan nog Xmen filmerna bättre än jag, mycket märkligt :o. I vilket fall som helst, helt underbart!!

När jag sa att han är överallt tänkte jag på att han är med i den här australienska tjohosan filmen som är på affischer överallt. Jag bara väntar på att världen ska explodera med ett enda stort "HUUUUGGH<3<3" i vilken sekund som helst. Ungefär som med Heath Ledger, fast gärna innan Jackman dör -.-.

Jag borde skriva klart USA brevet och sluta dregla över X-men, men jag kan inte låta bli. Nu när jag har en annan Xmen fantast, min älskade oliv, att dregla med! Men men, hare gött folk!



Kommentarer
Postat av: emma

maaah kärlekar honnom och kina bollarna <3<3

2008-12-16 @ 20:45:09
URL: http://emkupari.blogg.se/
Postat av: wesse

haha, crazy girl(;

2008-12-17 @ 15:30:57
URL: http://elinwessbladh.blogg.se/
Postat av: emma

den heter typ nått med tjurar? , ehm.. hona söker tjur? , nej jag vet inte XD nått sånt ;d

2008-12-17 @ 18:09:48
URL: http://emkupari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0