Hemma från Juliga Grätnäs!

Ja, nu är man hemma igen! Jul i Grätnäs är alltid mysigt. Men iår blev det ingen skridskoåkning på juldagen, men åkte skidor istället! Ett par uråldriga i trä, kände mig lite som Ronja Rövardotter. Dessutom kunde man ju köra skoter nu när det är så mycket snö, det tackar vi inte nej till!

I Julklapp fick jag en hejdundrans fina grejjer! T ex Guitar Hero med två gitarrer, vilket jag och sis troligtvis kommer spela ikväll. Nya Wow Expansionen, som jag troligtvis kommer gå ner och installera straxen, Chokladtvål och lakritstvål, samt en ankbadmössa, av min knäppa men urhärliga Emma! Jag fick massa annat bus också, Mysiga tjockstrumpor och senaste Eragonboken. En Pilatesboll som måste provrullas också! Hihi.

 Fius och jag fick dessutom världens bästa bok, bättre än Gröngölingarnas handbok. Visa Mig Hur heter den, och i den kan man få instruktioner på hur man gör allt möjligt. T ex hur man slåss mot en krokodil, tåflörtar, bygger en discokula eller hur man river isär en telefonkatalog. Sånt man behöver veta här i livet helt enkelt.

Oj, nu ska jag ut i Stallet och hjälpa Syster mata och få in lite hästar. Tjingeling så länge, God JUL!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0