Hard work work.

Gud så jobbigt det var i skolan idag. Fick fara omkring i desperation efter rekvisita till performancen som ska redovisas på Tisdag. Stressigt som fan, och ingenting funkar. Blev på riktigt pisshumör. Det verkar ju som om det tillslut kommer ordna sig, men det var jobbigt där ett tag. Ja hua. Lyckades bli på bättre humör då Petter och David parkerade sina parkcyklar i vårt rum. Då kunde jag och Olivia rejsa genom Es2/Ls1 korridoren, Tjohooo! :D. Det var soft att släppa allt arbete för ett tag, det är ihärdigt att vara estetare.

Ni vet hur mkt jag gnällde förut när jag skrev Application? Nu har jag fått ungefär femhundra gånger fler papper jag måste fylla i. GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Moget att spamma... Ska nu försöka sätta på lite soft musik, luta mig tillbaka och ta fråga för fråga. Man får göra det bästa utav det helt enkelt. Ingen ro och ingen vila, här ska arbetas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0