Vältränad snart vettu.

Rotade bland lite gamla brända skivor. Efter att ha hittat 'in flames you burn - Dream Evil' så blev livet en dans igen :D
Nostalgi från sjuan ja, och nostalgi från när jag frågade fia "vilka är det här?" "Dream Ävill tror jag dom heter". Ahaha, bra att hon kunde engelska :]
        Nu har träningen börjat på riktigt. om jag inte blir förkyld igen.. Det blir iallafall 4h träning på lördag och 4,5h på söndag. Mums! Och sen börjar de vanliga träningarna. Lycka! och wesse kommer vara med. Hihi, lycka!
       Nu måste här duschas.. längesen man tränade. Svettkram nån? :]
Har lovat min syster att göra henne en tjänst om hon skjussar ut oss på torsdag. Så kmr väl få städa eller nått annat jobbigt också. SEYA! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0