oowiie.

Söndagar är så otroligt slöa. Jag älskarom ^^
Nu har man varit i Grätnäs och åkt 5km/h traktor, 5km/h båt, och självklart har jag ju rott i 110km/h, övningskört 200km/h, minst. Plockat blåbär, spelat Uno och druckit varmchoklad. Det är grätnäs det :)
Fnissat sönder åt absolut ingenting hela tiden med Sandra och Fia hör ju också till :]
         På lördagkväll vände vi mot Sundsvall. Kom dock inte in i tältet där musiken var, så då vände vi mot Hem-till-Sandra ist. Såg en av världens sämsta filmer, åt upp Henkes godis och petade på kattn :) 
  Kattn petade på henkes godis också.

Jag har kommit på att jag ska börja bli seriös. Fast jag tror inte det går.
Nu var det meningen att jag skulle skriva nått vettigt och fundersamt, men det går inte, tjoho!
Jag har inte deppat på 3 veckor, den ni! PUSS SOMMARLOV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0