Livet leker och liket lever

Oj, känner mig alldelles vimsig i hela huvudet. Borde sova, menmen. 
    Sista dagen på sommaren. Hur kunde det gå så fort som? Var ju skolavslutning alldelles nyss x). Fast det har ändå hänt hyfsat mycket den här sommaren, och ändå inte. Jag är lite kluven. Det som skrämmer mig är att om sommaren gick så här fort, hur fort kommer inte hösten gå då? Fast det är najs också iof. Nu lämnar jag ämnet innan jag trasslar in mig totalt.
     Idag har Jag och matforsarmén varit nere på marknaden. Hittade en rödlackväska som jag vågade pruta på för första gången i mitt liv (haha hejja 20kr). Sen drog vi hem igen :). Drog och träffade Jossan sen också. Fin kaka fick man :D.
Bruden är chill, måste hitta mer tid att umgås med na. Nu har jag stressat ihop alla grejjer till imorgon och sen hamnade jag här, som vanligt. Sängen hade varit bättre, men jaja.

Hur fan ska jag få in Kör och sånglektionerna på schemat som? Kanske kan hitta en tid så jag kan springa dit innan  träningen, men det blir lite tajt. Att komma hem och äta får inte riktigt plats. Varför ska man behöva äta för? Det krånglar till det så mycket. Matlåda? (a). Det löser sig väl, Världen brukar älska mig satte :)
 

Fan vad jag älskar att ha saker att göra. Att alltid ha något som gör att jag slipper tänka efter. Den här hösten ska inte bli depp. Godnatt, dröm sött! Ge mig drömmar att tyda också förfan.

Kommentarer
Postat av: jossis

Liket lever! :D

2008-09-01 @ 19:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0