Fredagen den trettonde? faktiskt inte.

Ögoninfekton, så vare. Vaknade upp och allt gjorde ont och huää. Alldelles uppsväld :(
Så gick och la mig igen. Så nu missar man Norrskrammel också. FAAN!

Dock så behövdes den här tiden jag fick. Ska städa hela rummet och lite överallt, kommer ju folk imorgon. Fius och jag ska baka massor med saker också, så full fart i köket! Eller nästan, känner mig så slö. Och halvblind.
      Hatar att jag missar livemusiken, det var ju till och med bra musik som skulle spelas. Men om jag far dit nu så skulle jag bara känna mig huää och bli jättebesviken. Måste intala mig att blir bäst så här :( 
      Jag ska byta ridgrupp också, och det mesta på musikskolan kommer jag få ge upp, mitt schema håller inte när man kommer hem vid fem. En sorgedag skulle jag vilja kalla idag. Eller kanske en dag då jag får acceptera att allt inte går som jag vill ibland. Ahja, shit happens, det fixar sig :) 

(skriker inombords)

Inombords är ett jävligt skumt uttryck. Inom vilka bord? Det slår nästan 'kullerbytta'.
Jag är faktiskt bortskämd, jag tror alltid att jag ska få som jag vill.

Kommentarer
Postat av: ina

inom båtens bord!! annars hamnar man överbord och då drunknar man iskriken:(

inafilosofi? det var längesen jag hörde mig själv tänka!

2008-08-29 @ 14:15:09
URL: http://iiiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0