Sh sh she's back in town.

Hehe, fyfan vad najs jag haft det! Bilder kommer senare, har inte tid just nu :) 
Vart i Näsåker i tre dar och dansat sönder mina ben, ätit mig tjock på godis och vårrullar, skrattat och skrikit sönder min hals (för sjunga kan man ju inte kalla det) och haft det så allmänt jävla skönt med brudarna <3.
Är lite sliten nu, men det gör inte nåånting.  Har även fått autografer av Räfven på ett mycket välinköpt linne, dom var ju inte lite sjukt bra.  
    Mjaa, på söndagen när Urkult var slut (bababam.. sorg) så for man vidare till sundsvall för att ladda inför Winnerbäck (bababam.. lycka!!) Den kvällen var så jävla oslagbar som sagt. Jag, Emma och Ewe stod först och frös i regnet, men när alla (märkligt nog) bra förband drog igång så blev man varm i hjärtat igen ^^ Emil Jensen ffs!
Och känslan när Lasse kom in på scen är ju lite svår att beskriva. Men efteråt hade min röst börjat få fina ohejdbara falsett toner blandat med skrattande kråka, och var varm i hela kroppen trots kylan, så ni förstår ju.

Det känns lite konstigt att alla färgglada kläder och rastahår är borta, och ingen dansar som tokar :o
Vilket Emma och jag anmärkte så fort vi var hemma igen. Men ganska skönt att vara hemma ändå.

fast inte alltför skönt, Nu skall man till wesse :D:D:D 
Jag älskar att flyga omkring, Ha det bra! men inte bättre än mig, för det går inte :)

(Min grammatik är ohejdbart kass <3. Det märks att man haft sommarlov ett tag)

"IN CASE OF FIRE:
always look on the bright side of life, or don't worry, be happy" - Urkultskylt, vad annars?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0