Ninen, jag och dammråttorna.

FAAAAN. Nu har man dragit på sig en förkylning. Inte bra när man vill springa :(

Mitt rum håller på att damma igen, det kan inte vara bra. Kanske dags att städa, men en stor del av mig säger bara "ble, orka". Måste ju riva ned grejjer från hyllorna och annat besvärligt. 
      Har försökt vara social med rabbit idag, hon verkar ha lite tråkigt. Dock så verkar vi ha lite skilda intressen, klädvisning gillade hon inte. Men att bli söndergosad i sängen medans jag tittade på buffy funkade iaf ^^ Den här dagen kmr gå åt till att slöa.
     Jag är grymt sugen på att börja teckna manga, det var grymt längesen! Men städa först som sagt, hua.

  -07. avritad som vanligt... (original av Y.Sugisaki)

Kommentarer
Postat av: Helena

ehe, snygg bild=D

2008-08-13 @ 19:04:58
URL: http://helenafalbe.bloggagratis.se/
Postat av: wesse

duritar fiiint!!

2008-08-13 @ 19:25:28
URL: http://elinwessbladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0