huh, skolan börjar om 11 dagar.

Drömde att skolan hade börjat. Fast kommer bara ihåg att vi var i ett klassrum, och alla  där hade jag gått medel eller högstadiet med. Jag stod och försökte hjälpa en av min forna klasskamrater med en asenkel uppgift, medans wesse hela tiden tjatade om att vi skulle gå. Sen började vi gå ut ur klassrummet och det sista jag sa till henne var typ "tänk, jag hade glömt bort alla de här människorna". Sen vaknade jag vid tio. 
   Heh, den var ju ganska lätt tydd, men det var lite "jag-är-bättre-än-alla-andra" -stuk, så vill inte förklara här ;D.
Blev iallafall på bra humör ^^.
  Ska klippa mig idag dock :(. Mitt hår är jääätteslitet, så det behövs om jag ska spara ut det, men ändå :o
Annars ska jag och snuvan fixa lite saker hemma idag, och hälla i oss te, med massa honing! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0