Rastlöshet.

Det var najs på Sela minsann, ja hualigen. Blev dock så nedfryst så inget verkar värma upp mig igen. 
och igår var jag trött.. åkte och tittade på folkracing och sen somnade jag i fyra timmar. Var tröttare när jag vaknade nästan.

Idag har man varit på Hemsö fästning med papi,Sandra,Markus och Anders. Det var väl ganska najs, nånting att fördriva tiden med. Åkte sen till stallet och kollade på sis som red ullaträning. Hon är duktig, duktig på att känna mig värdelös också. Fast grymt ridsugen blev jag. Vettefan om ridningen kommer få plats i mitt schema, får knåpa lite på det ^^.
         Jag vill få allt jag ska göra i höst tidställt, så jag får pussla ihop allt och känna mig upptagen och få "jagharfaktisktettliv"-känsla. Får hoppas det inte blir nå krockar bara, och att man slutar hyfsat tidigt på skvadern :). 
         Ehh, kan inte sitta still. Måste slänga mig på gitarren för att lugna ned mig tror jag, tjoo!

Kommentarer
Postat av: wesse

hihi, jagvet! tror nästan att jag måste beställa de med snörningen:]

2008-08-17 @ 20:31:06
URL: http://elinwessbladh.blogg.se/
Postat av: Fia

Haha, du vet att jag inte nånting för att du ska känna dig värdelös! Du måste ju rida Atlet nån gång :D

2008-08-18 @ 20:59:16
URL: http://guldfisk456.blogg.sel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0