Lögdö med skolan.

Bloggen har blivit bortprioriterad som ni kanske märkt, men tiden har ju flytt ifrån mig. Får se om jag kanske ska försöka blogga på skolan sen, annars så blir det nog inte så mycket.
Har nu just kommit hem från Lögdö, där jag spenderat min tid i en liten lokal full med sovsäckar, Sp1or och Es1or mesta delen av tiden.
       Att skicka ut oss till ett ställe där det ösregnar, mottagningen var svårhittad inomhus och absolut ingenting att göra tycker jag var lite busigt. Fast planen att vi skulle lära känna varann vart ju ganska effektiv då, eftersom man var tvungen att hitta på något för att inte ruttna i tristess. Vi paddlade iallafall bort någonstans (ja, i regnet) och åt lunch. Erika och jag var litegrann av elitpaddlare, även fast vi blev omkörda på slutet.. Efter lunchen var det bara att knalla hem igen. Kallt, vått och långt. Tur att det var trevligt sällskap. Vi satt sen i lokalen hur många timmar som helst. Kortspel, gitarr och sociala människor fick ju tiden att gå lite iallafall. Fick ändå Psykbryt efter middagen så då gick jag en promenad och pratade med Adam. Efter det drog Ania och jag iväg på secret mission = peta på tunnbrödsdegen :o. Kvällen vart ju hyfsat soft sen. Vi bakade, lekte dunken, lyssnade på spökhistorier runt elden och hade det allmänt chill. Jag gillar handavtrycken Ania och jag lyckades göra på Dario. Äkta konst! Att gitarren hördes hela kvällen var ju inte heller helt fel, varenda kotte verkar ju kunna spela och sjunga :o. Lite ägd blev man, men det är nog bra :)
     Dagen idag har vi mest suttit inne i matsalen och typ lekt lekar. Jag lyckades bygga ett korthus med femvåningar också, den ni!

Nu har jag lite tid att ta det lugnt på innan träningen, det känns som om det behövs. Vi hörs :)
Norrskrammel med Emma imorgon också, vi ses där? :D


Kommentarer
Postat av: emma

ihi mys de , live musik är hjärta<3. jadu, jag har en misstänkt till kommentarerna men seriöst, man blir ju less ^^

2008-08-28 @ 16:31:59
URL: http://emkupari.blogg.se/
Postat av: ina

SKA DU SE MOVITS OCH INTE JAG???????? AH MY GOD

2008-08-28 @ 19:09:37
URL: http://iiiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0