RUBRIK! (hum...)

Helt otroligt, min dag har inte bestått av nån tvserie och sims. Cyklade faktiskt ned till simhallen, duktig :]
Och nu har jag just kommit hem från bion, batman the dark knight sedd med ina, wesse, line, jens och matte :)
Den var bättre än vad jag trodde, fick en att tänka till. Tänka för att det var så otroligt krångligt med allt som hände, och för att den var mysigt djup.  Heath ledger var ju sjukt bra, och Gary oldman smög omkring, vilket jag inte fattade först.
Ahja, bedöma filmer kanske jag inte ska göra här, finns väl intressantare saker. Som att min rygg gör sjukt ont och att min säng ser otroligt mysig ut (inte spec intressant det heller, duh)  Godnatt!



Asså wtf!?  Inte varje dag man ser Ledger som the joker OCH sjuksköterska :') HAHA.


Kommentarer
Postat av: ina

grrrr på den sexiga sjuksköterskan säger jag ;;

2008-08-12 @ 09:15:45
URL: http://iiiiina.blogg.se/
Postat av: emma

är den leskig?? älska ledger, men hatar clowner , så om den är leskig så ;ooo ?

2008-08-12 @ 23:04:11
URL: http://emkupari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0