"Nallemördare!"

Kläder! nånting jag aldrig orkat brytt mig särskilt mycket om, men det är ju ganska kul ändå. Att hälla i mig kaffe och sen släppa lös mig i Birsta city är ett bra tips för alla som vill att jag ska göra av med mina pengar fort, speedad! Är sjukt less på att mina kläder är så vardagliga och ser likadana ut.
    För en gång skull brydde jag mig inte om vad andra tycker, duktigt :)  Fia bönade mig nästan att inte köpa ett linne med en hängd nalle-tryck, och mor var ju inte så happy. Kommer nu troligtvis ligga vaken på natten och vänta på att Fius ska springa in med viftande armar och skrika "Nallemördare!"...Hua.
   Åt slemmig kyckling med ceasarsallad på mcdonalds för att hinna till träningen sen, obeskrivlig tajming, hann precis.
Fyfan vad najs att träningarna har börjat, woopidoo! Vi sprang 3,5km, Intervall 1,5km, stafett och lite annat, och spänst träning. Alla ni träningsnarkomaner kanske inte tycker det låter så mkt, men i mina lår känns det. Själva volleybollen börjar nästa helg X)

Jag älskar verkligen mitt liv. Det är det enda dåliga med att skolan börjar, då brukar deppvågorna börja igen, men sånt får man väl ta. Kommer troligtvis vara upptagen med så mkt, så om jag har tur så hinner jag inte tänka :)
    Nu har Buffy s2 laddat klart! =D Hade fasen glömt hur charmigt töntiga (mer än vanligt) de första säsongerna är, hihi ^^
Så måste ju bara sluta skriva nu lixxom. Daah :]  Tjosan!

Btw, Vårt lag söker lite mer folk, kom och joina? Vi är värdelösa, så det gör inget om du är det :D


Kommentarer
Postat av: ina

taack:D

haha ekikin nallemördaren!

2008-08-12 @ 22:21:58
URL: http://iiiiina.blogg.se/
Postat av: ina

haha börjar nästan få hundra besökare om dagen igen också, fetnice:D

2008-08-12 @ 22:51:18
URL: http://iiiiina.blogg.se/
Postat av: wesse

tare lugnt med nallarna vaa(;

en wesse ksk borde joina vollybollfolket?;D

2008-08-12 @ 23:57:33
URL: http://elinwessbladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0