Je ne parle pas francais bien. mip :( (lexikonEmma<3)

Har nu firat min födelsedag med familjemiddag. ganska mysigt faktiskt :) eller ah, det bara vällde in folk. Men min släkt är bra skit.
        Linda och jag bevisade hur dålig man kan vara på krocket också. Det tog oss minst åtta gånger för att komma igenom två portar. Sen så träffade jag stolpen, så fick börja om :D. Det är inte så bra tror jag.
       Det är läskigt att skriva när två personer läser, så ska sluta nu. Har iallafall ätit mig tjock på allt och sådär. Men det är okej att vara tjock när man fyller år.

Nu ska vi slå på bridget jones dagbok, sen så sover väl Emma och jag. Full fart på födelsedagen är överskattat. hej sängen :D

TJOOO!

Kommentarer
Postat av: Fia

haha, jag tyckte det stog: "Min släkt är bara skit" ;P

2008-08-31 @ 15:24:58
URL: http://guldfisk456.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0