Hela världen är så underbar om man är korkad, tom och glad.

Har faktiskt insett att skolan börjar snart. Har också insett att jag har varit överdrivet problemfri och glad hela lovet.
En till sak jag insett är att jag inte är problemfri och glad när skolan är igång.
      Panik och ångest, jajamensan. Kommer osäkerheten komma tillbaka samtidigt som skolan gör det? Massa annan skit om måndagen också, ibland hatar jag att tänka.
Det jag skulle behöva nu är en konsert där publikens skrik knappt överröstar musiken och den höga basen får hjärtat att slå i en annan takt. Eller en sporthall full med chilla volleybollbrudar där man måste använda all sin fokus på träningen.
Allt där jag får slippa tänka på onödigt tjafs.

Tur att det sistnämnda blir imorgon,  och borde nog gå och lägga mig därför :) . Och för att inte deppa sönder helt. Sömn tack!

Kommentarer
Postat av: jenkiizzz

elin tänk bara..... turkiet! så blir jag mycket gladare :D :D

2008-08-23 @ 07:40:18
Postat av: Ekkin

sv: hahah, sant :D :D om 28 dagar ;:

2008-08-23 @ 19:17:10
URL: http://nitsew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0