Hela världen är så underbaaar, på bussen in till staaan.

Jag har hittat nått jag är bra på :o Jag är en riktig hejjare på att springa ikapp bussar.
Imorse tog jag fel på tiden, så fick springa som faaen. Och i Sundsvall hittade jag inte busshållplatsen, så tänkte dra ned till stan med Olivia och Agnes ist. Men på vägen ned åkte 201an förbi, så jag sprang och hann på ^^ Jag gillar snälla busschaufförer som stannar :)

Hemma igen glassade jag i solen (snällastannaföralltid) och träffade jocke :*.
      Sen har jag typ burit bord, varit på taket för första gången (lugn, borden skulle inte dit) och vunnit över Fius på burnout <3 Nu måste kaoset jag skapade imorse tillintetgöras, och sen blir det meangirls som visst går på tv ^^

Skolan var inte så pjåkig, den är inte lika förstörd som gamla franzén kan man ju säga. Chillfolk också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0