Bra tajming! Jag gillare, not.

Nu har man lyckats med att få ögon..inflammation? infektion? Ahja, Mina ögon är inte glada iallafall.
Såg nada på träningen, mina linser är alldelles suddiga :(. Alina gjorde också konstiga ljud när hon tittade på mig, så var nog inte så vacker heller. 
     Och imorgon vill mami att jag ska ha glasögon på skolan, och antagligen osminkad. Hej monster! Det är fritt att kalla mig utseendefixerad, men det är inte riktigt den bilden jag vill att min nya klass ska ha av mig. Direkt efter skolan ska man på Norrskrammel också. FAAAN! 

Ahja, sånt pjuttigt får inte hindra, imorgon blir fettkul. Jag, Emma och äppelknyckarjazzen!
 Men ska nog leta reda på en sjuksyster, suck. Godnatt.  
            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0