4 dar till skolan,10 dar till 16år, 30 dar till Turkiet.

Nu är snart allt fixat inför måndagen. Hämtade busskortet på gymnasiet idag (dock så skrev han skola: Hsands gymnasium, ska det verkligen stå det?) Och strax ska syster blondera bort min utväxt ^^. Allt känns bra, och lugnt :D
dessutom har jag (efter att ha dammsugat 6 mattor) fått Fius att skjussa ut till tältningen imorgon. Jag har blivit så duktig på att fixa allt i tid! Och snart ska man ner till polisen och fixa pass inför turkiet resan. full rulle vettu, i like.

Nu ska här slitas på håret, Toodiloo!  

Grattis Jens förresten, ut med bilen va :)


Kommentarer
Postat av: ina

ja gud ja annars tar jag livet av mig eller också så blir jag ju tvungen att stanna där ii mååånga år sen:P

2008-08-22 @ 23:33:27
URL: http://iiiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0